Τορτίγια χειροποίητη

Τορτίγια χειροποίητη

Η συνταγή για την χειροποίητη τορτίγια, περιέχει αλεύρι ολικής αλέσεως και μπορεί να αποτελέσει βάση για εύκολα σνακ, με γέμιση αλμυρή, γλυκιά ή ακόμη και στον φούρνο σαν πίτσα. Χωρίς ιδιαίτερο κόπο, θα εντυπωσιάσετε μικρούς και μεγάλους.

Υλικά (Για 20 τεμάχια των 40γρ.):

  • Αλεύρι ολικής (250γρ)
  • Αλεύρι καλαμποκιού (250γρ)
  • Νερό χλιαρό (190ml)
  • Ελαιόλαδο (2 κ.σ ή 20γρ)
  • Αραβοσιτέλαιο (1 κ.σ ή 10γρ)
  • Νέκταρ αγαύης (2 κ.σ ή 20γρ)
  • Αλάτι (1/2κ.γ ή 5γρ.)
  • Μαγιά (8γρ.)
  • Νερό χλιαρό (2 κ.σ)

Περιγραφή:

– Ρίχνουμε την μαγιά με 2 κ.σ χλιαρό νερό, ανακατεύουμε και την αφήνουμε για 5 λεπτά. Έπειτα βάζουμε όλα τα υλικά μαζί με το μείγμα της μαγιάς και ανακατεύουμε με μίξερ προσθέτοντας σιγά σιγά το χλιαρό νερό και ρίχνουμε σιγά σιγά νερό, σχεδόν 190ml. Το χτυπάμε 10λεπτά. Το ζυμάρι πρέπει αν είναι εύπλαστο και να ξεκολλάει από τα τοιχώματα. (Αν είναι πολύ σφιχτό προσθέτουμε λίγο ακόμη νερό και αν κολλάει πολύ προσθέτουμε λίγο ακόμη αλεύρι)

– Το σκεπάζουμε με μεμβράνη και το αφήνουμε σε ζεστό μέρος για 45-60 λεπτά μέχρι να διπλασιαστεί σε όγκο.

– Τεμαχίζουμε σε 20 μπαλάκια των 40γρ και μετά το ανοίγουμε το κάθε μπαλάκι με τον πλάστη ή με κάτι κυλινδρικό με την βοήθεια αλευριού για να μην κολλάει στην βάση αλλά και στον πλάστη.

– Ψήσιμο: Χρησιμοποιούμε ένα τηγάνι αντικολλητικό (25 cm διάμετρο) σε δυνατή φωτιά και μετά την χαμηλώνουμε λίγο και έτσι βάζουμε την πίτα ή τορτίγια, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία.

– Μόλις αρχίσουν να φουσκώνουν φουσκάλες τις γυρίζουμε και τις αφήνουμε για λίγο ακόμη. Είναι έτοιμες.

Tip:

  • Αν θέλουμε πιο χοντρές πίτες:  Το τεμαχίζουμε σε 10 μπαλάκια των 90 γρ και μετά το ανοίγουμε το κάθε μπαλάκι με τον πλάστη ή με κάτι κυλινδρικό με την βοήθεια αλευριού για να μην κολλάει κάτω αλλά και στον πλάστη.
  • Μπορούν να αποθηκευτούν στην κατάψυξη και να είναι έτοιμες αφού ξεπαγώνουν πολύ γρήγορα για ένα εύκολο και υγιεινό σνακ.
  • Μπορούμε να συνδυάσουμε τα διάφορα vegan μπιφτεκάκια με τις σος που υπάρχουν στις υπόλοιπες συνταγές.

Αν σας ενδιαφέρει περισσότερα για μια plant-based διατροφή, μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Διαιτολόγος Θεσσαλονίκη

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*