fbpx

Vegan σουφλέ ζυμαρικών

Vegan σουφλέ ζυμαρικών με μπεσαμέλ λιναρόσπορου & σελινόριζας

Το συγκεκριμένο vegan σουφλέ ζυμαρικών, πέρα ότι είναι ολικά χορτοφαγικό έχει την ιδιαιτερότητα ότι στην μπεσαμέλ περιέχεται λιναρόσπορος και σελινόριζα. Αυτήν την vegan συνταγή την εμπνεύστηκα διότι ήθελα να δημιουργήσω ένα vegan σουφλέ, light σε θερμίδες και λιπαρά και ταυτόχρονα νόστιμο και γευστικό.

Υλικά:

  • Κοφτό μακαρονάκι ολικής (250gr.)
  • Σόγια κιμά (50γρ)
  • Πιπεριά πράσινη (1 τμχ.)
  • Πιπεριά κόκκινη (1τμχ.)
  • Καρότο (1 μέτριο=70γρ.)
  • Ελαιόλαδο (2 κ.σ.)
  • Αλάτι (1/2 κ.γλ.)
  • Κουρκουμάς σε σκόνη (1/2 κ.γλ.)
  • Δάφνη (2 φύλλα)
  • Τοματάκια ψιλοκομμένα (400γρ.)
  • Κρεμμύδι (1 μέτριο)
  • Σκόρδο (1 σκελίδα)
  • Φύλλα από σέλινο (10-15 τμχ)
  • Νερό (750ml)
  • Διατροφική μαγιά ( 3 κ.γλ.)

Μπεσαμέλ

  • Νερό (3 φλ.)
  • Αλεύρι από λιναρόσπορο (3 κ.σ.)
  • Σελινόριζα (1 μέτρια= 100γρ)
  • Μοσχοκάρυδο (1/3 κ.γλ.)
  • Αλάτι (1/2 κ.σ.)
  • Νισεστέ ή Corn-Flour (1 κ.σ.)
  • Μαγιά διατροφική (3 κ.γλ.)

 Περιγραφή:

Για μπεσαμέλ:

– Καθαρίζουμε την σελινόριζα, την περνάμε στον τρίφτη, την βάζουμε στην κατσαρόλα με λίγο νεράκι ώσπου να μαλακώσει και έπειτα προσθέτουμε την μισή ποσότητα νερού από την αναγραφόμενη στα αρχικά υλικά (1.5φλ.). Σε ένα μπολ διαλύουμε τα άλευρα με την υπόλοιπη ποσότητα νερού και έπειτα τα προσθέτουμε στην κατσαρόλα με την σελινόριζα. Τα ανακατεύουμε όλα μαζί μέχρι να γίνει χυλός και να αποκτήσει την υφή της μπεσαμέλ, περίπου για 7 λεπτά.

Για τα ζυμαρικά

Αφού βάλουμε την σόγια σε ζεστό νερό για 5 λεπτά και μετά την ξεπλύνουμε και την στύψουμε με τα χέρια, βάζουμε τα μακαρόνια ωμά μαζί με όλα τα υλικά εκτός της μαγιάς, μαζί και την σόγια και σιγοβράζουμε μέχρι να μαλακώσουν τα μακαρόνια και να έχει και υγρασία αρκετή αλλιώς προσθέτω λίγο νερό ακόμη.

Σε ένα μικρό ταψάκι, διαμέτρου των 25 cm, βάζουμε το μείγμα με τα μακαρόνια και προσθέτουμε την μαγιά από επάνω. Έπειτα βάζουμε το μίγμα της μπεσαμέλ και το στρώνουμε με μία σπάτουλα, ρίχνοντας στο τέλος την μαγιά μέχρι να πάει παντού. Το βάζουμε στον φούρνο για 15 λεπτά και είναι έτοιμο.

Εαν σας ενδιαφέρει ένα χορτοφαγικό πλάνο διατροφής, εύκολο, πρακτικό και επιστημονικά σχεδιασμένο μπορείτε να ανατρέξετε εδώ.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*