fbpx

Κανελόνια vegan με φαγόπυρο και κινόα

Κανελόνια vegan με φαγόπυρο και κινόα

Τα κανελόνια vegan με φαγόπυρο και κινόα, είναι μια συνταγή όπου πειραματίστηκα και από το αποτέλεσμα φάνηκε πως το φαγόπυρο, κινόα και οι κόκκινες φακές αποτελούν ένα πολύ καλό γευστικό συνδυασμό.

Υλικά:

  • Κανελόνια (1 συσκευασία-250γρ.)
  • Ελαιόλαδο (1.5 κ.σ.)
  • Κινόα κόκκινη (3 κ.σ.)
  • Φαγόπυρο (1. 5 κ.σ.)
  • Κόκκινες φακές (2 κ.σ.)
  • Μανιτάρι (1  πορτσίνι μεγάλο)
  • Πιπεριά κόκκινη (1 μεσαία)
  • Πιπεριά πράσινη (1 μεσαία)
  • Μελιτζάνα (1 μεγάλη)
  • Κον κασέ ντοματάκια (1/2  συσκευασία των 400γρ.)
  • Χυμός ντομάτας ελαφρά συμπυκνωμένος  (½  χάρτινη συσκευασία των 520γρ. περίπου)
  • Κανέλλα (1/3 κ.γλ.)
  • Μπαχάρι (4 κόκκους)
  • Φύλλα δάφνης (2 φύλλα)
  • Αλάτι (½ κ.γλ.)
  • Κρεμμύδι (1 μέτριο)
  • Κουρκουμάς  (½ κ.γλ.)
  • Σάλτσα για την επικάλυψη :
  • Κον κασέ ντοματάκια (1/2  συσκευασία των 400γρ.)
  • Ελαιόλαδο (1 κ.σ. )
  • Χυμός ντομάτας ελαφρά συμπυκνωμένος  (1+½ συσκευασία των 520γρ.)
  • Νερό (½ φλ.)
  • Αλάτι (1/3 κ.γλ.)
  • Κανέλλα
  • Μπαχάρι (2 κόκκους)
  • Φύλλο δάφνης (1 φύλλο)
  • Μαϊντανός ψιλοκομμένος (1/3 φλ.)

 Περιγραφή:

– Πρώτα ψιλοκόβουμε την μελιτζάνα και την ρίχνουμε σε ζεστό νερό με αλάτι και λίγο ξύδι για να ξεπικρίσει για 10 λεπτά περίπου. Αφού ξεπλύνουμε την κινόα, το φαγόπυρο και την κόκκινη φακή, ρίχνουμε σε ζεστό νερό την κινόα και την αφήνουμε  για 5 λεπτά και μετά την ξεπλένουμε πάλι.

–  Έπειτα ρίχνουμε το ελαιόλαδο με το κρεμμυδάκι για να τσιγαριστεί μαζί με την μελιτζάνα, τις πιπεριές και το μανιτάρι.  Αφού μαλακώσουν λίγο, ρίχνουμε και τις σάλτσες και όλα τα υπόλοιπα υλικά και τα αφήνουμε περίπου για 20-30 λεπτά σε μέτρια φωτιά να μαγειρεύονται, μέχρι να δέσουν, να φύγουν τα πολλά υγρά και να μαγειρευτούν πλήρως  τα κομμάτια μελιτζάνας.

– Στην συνέχεια ετοιμάζουμε και την σάλτσα για την επικάλυψη. Ρίχνουμε όλα τα υλικά σε ένα κατσαρολάκι και την μαγειρεύουμε  για περίπου 20 λεπτά μέχρι λίγο να δέσει.

– Ένας εύκολος τρόπος για να γεμίζετε τα κανελόνια φαίνεται στην φωτογραφία. Αφού λοιπόν τα γεμίσουμε, τα επικαλύπτουμε με την σάλτσα (αν δεν φτάνει προσθέτουμε και ακόμη λίγο ζεστό νερό μέχρι να σκεπαστούν) και τα βάζουμε στον φούρνο, αφού πρώτα τα σκεπάσουμε με αλουμινόχαρτο ή λαδόκολλα ή ότι υπάρχει στο σπίτι. Μετά από 35-40 λεπτά στους 200 0C βαθμούς τα βγάζουμε, τα ξεσκεπάζουμε και τα αφήνουμε για άλλα 10 λεπτά στον φούρνο. Έπειτα κλείνουμε τον φούρνο, τα βγάζουμε και είναι έτοιμα.

Η συγκεκριμένη συνταγή είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, φυτικές πρωτεΐνες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και είναι ιδανική για αθλητική διατροφή. Εαν σας ενδιαφέρει να βελτιστοποιήσετε την αθλητική σας απόδοση, μπορείτε να ανατρέξετε εδώ.

One Reply to “Κανελόνια vegan με φαγόπυρο και κινόα”

  1. Μεγάλος πειρασμός… Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*