Γύρος μανιταριών

Γύρος μανιταριών τορτίγια

Γύρος μανιταριών

Ο γύρος μανιταριών αποτελεί μια πολύ καλή λύση, για όσους επιθυμούν να έχουν στην διατροφή τους το παραδοσιακό «πιάτο»του γύρου, σε μια όμως χορτοφαγική επιλογή. Ο γύρος μανιταριών αποτελεί μια εύκολη χορτοφαγική συνταγή, με ελάχιστες θερμίδες και μηδενικό κορεσμένο λίπος.

Υλικά:

  • Μανιτάρια  Άσπρα (1 Kg)
  • Ελαιόλαδο (5 κ.σ. )
  • Αλάτι (1 κ.γλ. )
  • Θυμάρι (1 κ.γλ. )
  • Ρίγανη (1/2 κ.γλ. )
  • Κουρκουμάς  σκόνη (1/2 κ.γλ.)
  • Βασιλικός αποξηραμένος (1/4 κ.γλ. )
  • Τζίντζερ (1/4 κ.γλ. )
  • Πιπέρι (1/4 κ.γλ.)

Παρασκευή:

– Ψιλοκόβουμε τα μανιτάρια με τον κόφτη σε φέτες και μετά με ένα μαχαίρι, τα κόβουμε σε λωρίδες (photo 1). Έπειτα βάζουμε όλα τα υλικά μαζί και ανακατεύουμε (photo 2).

– Στην συνέχεια, το μείγμα το βάζουμε σε λαδόκολλα, όπως φαίνεται στην εικόνα, και το φουρνίζουμε στους 180 βαθμούς για 20-25 λεπτά ανακατεύοντας τα κάθε 10 λεπτά, μέχρι να φύγει η υγρασία και ανάλογα πόσο ξεροψημένα τα θέλουμε (photo 3). Μπορούμε να προσθέσουμε και λίγο σκόρδο για γεύση.  Η τελική ποσότητα βγαίνει περίπου 500 γρ. (photo 4). Mπορεί να σερβιριστεί σε πίτα ή τορτίγια ή σαν σκέτος γύρος με λίγο λεμόνι.

–  Στην φωτογραφία, ο γύρος μανιταριών συνοδεύεται από χειροποίητη τορτίγια.

Εαν επιθυμείτε, να μάθετε περισσότερα για μια φυτοφαγική συνταγή, πατήστε το παρακάτω link.

Γύρος μανιταριών - τεμάχισμα

Photo 1: Τεμάχισμα μανιταριών

Γύρος μανιταριών - Μανιτάρια πριν το ψήσιμο

Photo 2: Άπλωμα μανιταριών στην λαδόκολλα για ψήσιμο

Γύρος μανιταριών - μανιτάρια στον φούρνο

Photo 3: Μανιτάρια στον φούρνο

Γύρος μανιταριών - ψημένα μανιτάρια

Photo 4: Ο γύρος μανιταριών είναι έτοιμος!!

Διαιτολόγος Θεσσαλονίκη

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*