Γύρος μανιταριών

Γύρος μανιταριών τορτίγια

Γύρος μανιταριών

Ο γύρος μανιταριών αποτελεί μια πολύ καλή λύση, για όσους επιθυμούν να έχουν στην διατροφή τους το παραδοσιακό «πιάτο¨του γύρου, σε μια όμως χορτοφαγική επιλογή. Ο γύρος μανιταριών αποτελεί μια εύκολη χορτοφαγική συνταγή, με ελάχιστες θερμίδες και μηδενικό κορεσμένο λίπος.

Υλικά:

Μανιτάρια  Άσπρα (1 Kg)

Ελαιόλαδο (5 κ.σ. )

Αλάτι (1 κ.γλ. )

Θυμάρι (1 κ.γλ. )

Ρίγανη (1/2 κ.γλ. )

Κουρκουμάς  σκόνη (1/2 κ.γλ.)

Βασιλικός αποξηραμένος (1/4 κ.γλ. )

Τζίντζερ (1/4 κ.γλ. )

Πιπέρι (1/4 κ.γλ.)

Περιγραφή:

– Ψιλοκόβουμε τα μανιτάρια με τον κόφτη σε φέτες και μετά με ένα μαχαίρι, τα κόβουμε σε λωρίδες όπως φαίνεται και στην εικόνα. Έπειτα βάζουμε όλα τα υλικά μαζί και ανακατεύουμε.

– Στην συνέχεια, το μείγμα το βάζουμε σε λαδόκολλα, όπως φαίνεται στην εικόνα, και το φουρνίζουμε στους 180 βαθμούς για 20-25 λεπτά ανακατεύοντας τα κάθε 10 λεπτά, μέχρι να φύγει η υγρασία και ανάλογα πόσο ξεροψημένα τα θέλουμε. Μπορούμε να προσθέσουμε και λίγο σκόρδο για γεύση.  Η τελική ποσότητα βγαίνει περίπου 500 γρ.  και μπορεί να σερβιριστεί σε πίτα ή τορτίγια ή σαν σκέτος γύρος με λίγο λεμόνι.

–  Στην φωτογραφία, ο γύρος μανιταριών συνοδεύεται από χειροποίητη τορτίγια.

Εαν επιθυμείτε, να μάθετε περισσότερα για μια φυτοφαγική συνταγή, πατήστε το παρακάτω link.

Κόψιμο μανιταριών-Γύρος μανιταριώνΕισαγωγή μανιταριών στον φούρνο-Γύρος μανιταριών

Ψήσιμο γστην λαδόκολλα-Γύρος μανιταριώνΨήσιμο στην λαδόκολλα 2- Γύρος μανιταριών

Διαιτολόγος Θεσσαλονίκη

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*